Inventum AKD 9015 GTZ - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum AKD 9015 GTZ op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,4

Jerry 28-11-2023

Uiterlijk mooi, werking slecht

Geschreven voor: Inventum AKD 9015 GTZ

Deze nu paar jaar ingebruik, het filter vanaf begin geregeld in de vaatwassen gedaan en blijft goed schoon.
We hebben eigenlijk last van kookluchtjes in huis wat later op de avond, ik heb eens een onderzoek ingesteld en ik schrok mij rot, het vet loopt uit de motor.
Frituren doen we niet in huis, wel wokken en bakken van vlees, eens in de paar weken gaat het filter in de vaatwassen en dan toch nog een motor waar het vet uitloopt.
Ik heb het filter eens tegen het licht in gehouden en dan kijk je er eigenlijk gewoon door heen, dus ook vettige dampen gaan door het filter in zetten zich af op de afzuigmotor.
Naar mijn idee gewoon een slecht filter of systeem wat gewoon niet goed is.
ondanks nog garantie (5 jaar) gaat deze bij mij van de muur voor wel een goede afzuigkap.

Pluspunten

• uiterlijk ziet er mooi uit

Minpunten

• filter werk niet goed
  • vet in de motor
  • stank later na het koken

K**e@g**l.com 18-10-2023
Geschreven voor: Inventum AKD 9015 GTZ

In 1 jaar 3 x kortsluiting in het apparaat. Servicemonteur kan pas over 3 a 4 weken langskomen.

w**********@g******** 29-05-2023

Prachtexemplaar

Geschreven voor: Inventum AKD 9015 GTZ

Wat een prachtig design heeft deze afzuigkap. We hebben ervoor gekozen een plasmafilter te plaatsen IPF800R. Wat een verschil met onze vorige kap. We zijn er enorm content mee en blij dat we voor deze combinatie gekozen hebben.

h*******@g******** 27-09-2022

Mooi design
Makkelijk schoon maken
Weinig geluid en goede zuigkracht
Ik heb 21 jaar een afzuigkap gehad met veel herrie en weinig zuigkracht gehad. Achteraf ben ik blij dat deze eindelijk defect is geraakt.

r***************@g******** 20-09-2022

Prachtige afzuigkap

Geschreven voor: Inventum AKD 9015 GTZ

Mooie design afzuigkap is een blikvanger in je keuken.
Prima kwaliteit en werkt naar ook prima.

Pluspunten

• mooi design